Printen
Beste Klanten,
Fire-Enterprise heeft diverse meldingen ontvangen over fouten in onze facturatie en controle op nieuwe bestellingen.
Achter de schermen wordt momenteel hard gewerkt om ons volledige bestelproces te verbeteren.
Dat doen we niet alleen door extra controles in te bouwen voor nieuwe klanten en nieuwe bestellingen, maar ook door onze manier van factureren drastisch aan te pakken.
Op dit moment ontvangt u facturen via Mollie Payments of via Stripe, we snappen dat dit verwarrend kan zijn, maar vragen om uw begrip.
Om het facturatiesysteem beter en veiliger te kunnen maken, moeten we soms diverse gedeeltes van ons huidige systeem "uitschakelen".
Deze systemen worden dan tijdelijk verhuisd naar een andere PSP (Payment Service Provider).
We streven ernaar om ons nieuwe systeem eind Augustus actief te hebben, vanaf dat moment ontvangt u enkel nog facturen rechtstreeks uit ons eigen systeem.
Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn over facturen, neem dan gerust contact op met onze helpdesk.
Zij kijken graag met u mee naar een oplossing.
We bieden nogmaals onze excuses aan voor de verwarring die mogelijk ontstaat.
Vriendelijke groet,
Boyke van Vugt
CEO
Bedankt voor je feedback op dit artikel.
On-Premise Help Desk Software by
SupportPal